Powered By Blogger

Tuesday, July 20, 2010

" شرک جاودانی " در اکران جهانی ۵/۲۹۲ میلیون دلار فروخت


چهارمین قسمت انیمیشن شرک با عنوان " شرک جاودانی" با فروشی معادل ۵/۲۹۲ میلیون دلار در صدر جدول مجموع فروش اکران جهانی قرار گرفت.
به گزارش مهر از اسکرین دیلی در نخستین هفته پس از پایان رقابت های جام جهانی فوتبال انیمیشن " شرک جاودانی" با فروش ۲/۵۲ میلیون دلار در ۸۰۶۳ سالن ۵۷ کشور از فیلم " داستان دنباله دار گرگ و میش : خسوف" پیشی گرفت.
"شرک جاودانی این هفته در ۱۰ کشور دیگر اکران خود را آغاز کرد و بیشترین فروش را در مکزیک داشت که در ۸۲۴ سالن ۴/۸ میلیون دلار فروخت. در حالی که این فیلم در کشور کوچک بلژیک و تنها در ۱۳۲ سالن سینما به نمایش در آمده به رقم فروش قابل توجه ۵/۱ میلیون دلار دست یافته است.
میزان فروش " شرک جاودانی"پس از سه هفته نمایش دربریتانیا ، با احتساب فروش هفت میلیون دلاری این هفته به مجموع ۷/۳۷ میلیون دلار بالغ شده است.
"داستان دنباله دار گرگ و میش : خسوف" این هفته نیز با فروش خوبی مواجه شد و با ۴۲ میلیون دلار فروش در ۸۸۴۰ سالن ۶۹ کشور پس از سه هفته مجموع فروش کلی اکران جهانی خود را به ۲۸۸ میلیون دلار رساند.
این هفته سومین قسمت انیمیشن " داستان اسباب بازی " با افزودن ۹/۳۲ میلیون دلار به میزان فروش خود در اکران جهانی ، مجموع فروش را به ۵/۲۶۷ میلیون دلار رساند. این انیمیشن هم اکنون در ۴۱ کشور جهان روی پرده رفته است. مجموع فروش جهانی و آمریکای شمالی " داستان اسباب بازی ۳ " تا کنون به ۶۳۰ میلیون دلار رسیده و به یازدهمین محصول پر فروش تاریخ استودیوی دیزنی در اکران داخلی و خارجی تبدیل شده است.